darmowy webinar

Komunikacja lekarz-pacjent w sytuacjach problemowych

  • 28/10/2020
  • 60 min.
  • Belka loga
Obejrzyj nagranie
ZALOGUJ SIĘ
lub

Załóż konto wypełniając poniższy formularz

Administratorem danych osobowych (ADO) jest Medical Tribune Polska Sp. z o.o. Każda z powyższych zgód może być odwołana w dowolnym momencie. Więcej informacji o administratorze i sposobie przetwarzania danych zawartych jest w naszej Polityce Prywatności. W razie pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: kontakt@podyplomie.pl lub telefonem: 801 044 415

Prowadzacy kontakt
dr n. med. Justyna Tymińska, dr n. praw. Radosław Tymiński

W ramach warsztatu dowiecie się Państwo jak często niewłaściwa komunikacja stanowi przyczynę roszczeń pacjentów, jacy lekarze są preferowani przez pacjentów oraz nauczycie się Państwo, jak radzić sobie z typowymi sytuacjami problemowy w zakresie komunikacji w gabinecie lekarskim.

Poruszane tematy
- pytanie o błąd innego lekarza
- odesłanie z SOR z informacją, że lekarz niepotrzebnie skierował
- nieprawidłowe rozpoznanie problemu zdrowotnego
- przeciwnik szczepień
- pacjent domagający się niepotrzebnych badań