zapraszamy do zapoznania się z ofertą


Pracuj z nami!

Medical Tribune Polska Sp. z o.o. - lider na rynku wydawnictw medycznych poszukuje kandydatów na stanowiska:

Ruby on Rails Developer
Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. Sprzedaży rozwiązań digitalowych

Konsultant ds. telefonicznej sprzedaży publikacji medycznych
Junior Project Manager


Zainteresowany? Zainteresowana? Prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@medical-tribune.pl

i dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. Nr 133 poz.883)"

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Junior Project Manager


Miejsce pracy: Warszawa, Żoliborz

Zakres obowiązków

  • koordynacja projektów związanych z rozwojem oprogramowania (aplikacje webowe/mobilne)
  • analiza i tworzenie specyfikacji wymagań z uwzględnieniem potrzeb biznesowych i potrzeb użytkownika
  • wsparcie zespołu deweloperów w realizacji projektów
  • realizacja bieżących zadań związanych z utrzymaniem usług cyfrowych (testowanie, raportowanie, wsparcie Service Desk, zarządzanie treścią przez CMS, itp.)

Wymagania

  • minimum roczne doświadczenie w pracy w projektach  IT
  • praktyczne doświadczenie w korzystaniu z systemów opartych o WWW (CMS’y, sklepy internetowe, portale, itp.)
  • praktyczna umiejętność korzystania z pakietu MS Office oraz kilku wybranych narzędzi webowych (np. Jira, Asana, Trello, Google Analytics, itp.)
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • sumienność i odpowiedzialność
  • znajomość jęz. ang. w stopniu dobrym

Mile widziane

  • doświadczenie w zarządzaniu projektami  IT, w obszarze aplikacji webowych/mobilnych
  • wiedza na temat technologii rozwoju oprogramowania i zarządzania projektami  IT, najlepiej poparta certyfikatami
  • wykształcenie dziedzinowe lub zainteresowanie technologiami internetowymi/mobilnymi
  • ciekawość i chęć do nauki
  • jęz. ang. w stopniu wyżej niż dobrym

Oferujemy

  • ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku medycznym
  • możliwość zdobywania praktycznej wiedzy z obszaru portali internetowych i aplikacji mobilnych
  • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę lub B2B
  • wynagrodzenie proporcjonalne do umiejętności Kandydata
  • dobrą atmosferę pracy i wsparcie Zespołu

« wszystkie oferty pracy


Konsultant ds. telefonicznej sprzedaży publikacji medycznych

Średnia stawka wynagrodzenia: ok. 22 zł brutto/godz.
Miejsce pracy: Warszawa (Żoliborz), ul. Powązkowska 44C
ZOBACZ OFERTĘ

Zakres obowiązków

  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami (tylko lekarzami)
  • prowadzenie kreatywnych rozmów telefonicznych
  • promowanie i sprzedaż publikacji medycznych
  • doradztwo w zakresie potrzeb edukacyjnych klientów

Wymagania

  • pracowitość i skuteczne dążenie do wyznaczonych celów
  • poszukiwanie nowych rozwiązań
  • chęć podjęcia pracy w branży medycznej
  • chęć rozwijania swoich kompetencji i zdobywania nowej wiedzy

Zyskasz

  • pracę na umowę zlecenie lub po okresie próbnym umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie (stawka godzinowa + prowizja)
  • elastyczny czas pracy
  • przyjazne i motywujące środowisko pracy
  • profesjonalne szkolenia i wsparcie trenerów
  • możliwość rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • biuro w dobrej lokalizacji
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • premie zależne od wyników
  • nagrody w konkursach
  • elastyczny czas pracy
  • przyjazną i motywującą atmosfera pracy
  • rozwijające szkolenia
  • wsparcie w rozwoju zawodowym

« wszystkie oferty pracy


Specjalista ds. Sprzedaży rozwiązań digitalowych

Digital Commercial Sales Specialist

lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków

  • udział w kreowaniu polityki sprzedażowej produktów digitalowych
  • badanie potrzeb klienta pod kątem usług i rozwiązań digitalowych
  • współpraca w procesie sprzedaży usług/ produktów digitalowych firmy
  • aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji oraz opieka nad obecnymi klientami
  • zarządzanie e-produktami i witryną internetową, jako marką

Wymagania

  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość technik sprzedażowych
  • doświadczenie w pozyskiwaniu i utrzymaniu relacji z klientem
  • umiejętność analizy danych marketingowych (m.in. Google Analytics) i narzędzi pozycjonowania
  • znajomość technik SEO będzie niekwestionowanym atutem
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • elastyczność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole
  • rynkowe podejście, naturalna ciekawość, kreatywność, odwaga w formułowaniu wizji, nieszablonowe myślenie
  • dyplomatyczna komunikatywność

Oferujemy

  • pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szkolenia produktowe i warsztatowe
  • pracę w młodym, ambitnym zespole fachowców
  • PC/Mac
« wszystkie oferty pracy



Ruby on Rails Developer

lokalizacja: Warszawa

Zadania

  • budowa i modyfikacja aplikacji dla rynku medycznego
  • udział w projektowaniu nowych funkcjonalności i wyborze technologii dla nowych projektów
  • dbałość o jakość kodu i wydajność architektury

Wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie w Ruby on Rails
  • umiejętności analityczne
  • znajomość technologii frontendowych
  • znajomość relacyjnych baz danych i sprawne posługiwanie się PostgreSQL
  • posługiwanie się systemem kontroli wersji GIT
  • j. ang. w stopniu umożliwiającym efektywne korzystanie z dokumentacji

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy nad portalami i aplikacjami B2C
  • doświadczenie w projektach z udziałem aplikacji mobilnych
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w pracy w Scrum

Oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku
  • udział w ciekawych projektach, skupionych wokół dostarczania specjalistycznej wiedzy lekarzom
  • dobrą atmosferę pracy w zespole profesjonalistów
  • realny wpływ na funkcjonalność produktów
  • umowę na pełny etat lub współpracę B2B
  • PC/Mac
« wszystkie oferty pracy



Specjalista ds. marketingu internetowego

lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków

  • wsparcie w planowaniu, tworzeniu i koordynacji akcji marketingowych
  • prowadzenie działań w obszarze Social Media (Facebook, YouTube, Twitter, itp.)
  • działania w zakresie SEO/SEM
  • prowadzenie działań z zakresu content marketingu
  • realizacja kampanii e-mail marketingowych
  • testowanie, monitorowanie i optymalizacja prowadzonych działań
  • tworzenie, wdrażanie oraz prowadzenie strategii link building
  • pozyskiwanie wartościowego ruchu
  • tworzenie podstawowych grafik promocyjnych
  • monitorowanie trendów rynkowych w zakresie online marketingu, wprowadzanie nowych rozwiązań

Wymagania

  • doświadczenie w obszarze marketingu internetowego
  • doświadczenia w zarządzaniu kampaniami Google Adwords
  • umiejętność analizy danych marketingowych (m.in. Google Analytics)
  • znajomość technik SEO
  • doświadczenie w analityce webowej i analityce kampanii efektywnościowych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • elastyczność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole
  • pisanie po polsku bez błędów
  • dyplomatyczna komunikatywność

Oferujemy

  • ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • wynagrodzenie proporcjonalne do umiejętności Kandydata
  • dobrą atmosferę pracy i wsparcie zespołu
  • PC/Mac
« wszystkie oferty pracy